A Escoles + Sostenibles tenim notícies!

Reunió de delegats

Aquest trimestre hem continuat realitzant les reunions amb els representants de tots els cursos de l’escola. En aquesta reunió es va acordar com organitzar l’equip de jardiners, recordar la utilització dels contenidors de reciclatge i informar de les diferents activitats sostenibles que es faran a l’escola.

El camió del Punt Verd Mòbil ja és aquí.

El passat dimarts 1 de febrer va arribar el camió del Punt Verd Mòbil a l’escola. Al llarg de tot el dia tots els cursos van poder anar a llençar al camió tot el material de rebuig que generem.

El vermicompostador té vida!

Els alumnes de P5 estan treballant a l’aula  el vermicompostador, l’alimentació dels cucs i l’humus.

Sabieu que l’humus és l’adob natural i sostenible que produeixen els cucs per les plantes de l’escola?

Gràcies aquest adob 100% ecològic les nostres plantes creixen més fortes i sanes!