Anècdotes de les colònies

A la nit abans de sopar vaig perdre la jaqueta i era molt fosc. Vaig cridar l’Adam i el Jordi, i després el Nicolàs, tots junts vam anar-la a buscar, però jo tenia molta por de la foscor. Vam trobar els llums encesos i la vam poder trobar. (Melanie)

El primer dia, o sigui el dijous dia 9 de març vam anar a dinar a la platja, jo no sabia fer la roda i la Laia me’n va ensenyar, la vaig fer i em va dir: “Bé, la fas bastant bé, molt bé!” (Mireia)

A la platja vaig fer el pi i quasi em trenco l’esquena. (Omaima)

A la nit estàvem a unes grades esperant i ens van venir uns vilatans que ens van preguntar si havíem vist a uns pirates i els vem dir que no. Llavors es van amagar i van venir uns pirates a preguntar-nos si havíem vist a uns vilatans i els vem dir que no, i també es van amagar. Van venir unes bruixes i ens van preguntar si havíem vist uns pirates i els vem dir que no. Llavors tots van sortir del seu amagatall i es van començar a perseguir entre ells, i el joc era que els vilatans perseguien les bruixes, les bruixes els pirates i els pirates els vilatans. I ens ho vam passar superbé! (Laia)

Quan va manar a la platja vam trobar una medusa. La vaig trobar amb la Laia, el Daniel i la Insaf. Era el migdia, les dues o així. Estàvem jugant i vam veure una cosa rara, va venir l’Izan i com que hi havia una cosa de pescar ho va agafar i li va donar la volta, i era una medusa. (Daniela)

A la nit vam fer un joc de cuca-córrer, s’hi jugava així però primer ens van fer una petita obra de teatre, que els vilatans s’amagaven dels pirates, i els pirates s’amagaven de les bruixes. Ens van fer uns equips. Els pirates eren de color vermell, les bruixes de color blau i els vilatans de color verd. Llavors els pirates havien d’agafar els vilatans i ells les bruixes, i elles els pirates I aquí acaba l’explicació del joc. (Ainara)

Tots vam anar a la platja i ens hi vam quedar a dinar. Quan vam acabar vam fer joc lliure. Jo vaig jugar a fer el pi amb un monitor. Els monitors i els mestres eren: la Magda, el Sergio, l’Albert, la Mireia, la Foix , l’Anna, la Carme I l’Antònia. Vam fer joc de matí, de tarda i de nit. En el joc de matí ens van ensenyar la casa per dintre i per fora. /…/(Rut)

Era hivern que va manar a la platja. Estava amb el meu amic Gerard i vam excavar. Van venir uns altres i ens van dir que els havia sortit aigua. Nosaltres excavàvem i excavàvem més i més tota l’estona, i dèiem “com és que no ens surt aigua?”, ja començava a estar la sorra mullada però no sortia aigua. Resulta que els altres hi posaven aigua. I jo em vaig dir que tramposos que són. (Èric)

Un dia va passar, ai! Perdó encara no m’he presentat. Sóc l’Adam, tinc nou anys i vaig a l’escola Mas i Perera, i això…com us deia el dia 9 de març a les colònies a Tamarit la Irene i jo jugàvem a bàsquet però vam veure que no estàvem equilibrats i vam decidr jugar a voleiball. (Àdam)

Estava amb l’Albert, la Mireia i molts amics més, i quan estàvem fent castells vaig caure a l’arena I sort que no em vaig fer mal. Al final vaig acabar estirada a l’arena. M’ho vaig passar superbé! (Ivet)

Us explicaré que vaig veure ànecs. Vaig anar al riu Gaià, hi havia molts ànecs, moltes plantes, com per exemple la roja. Dels ànecs el que em va agradar més és el mascle que té el coll verd. La femella era de color marró. Quasi que ens vénen a saludar el mascle i la femella. Vam veure també com l’aigua del riu passa al mar. (Jordi)

Vam fer com dos jocs de nit. Estàvem amb les bruixes, els vilatans, els pirates. Quan vam acabar vam anar a les grades. M’ho vaig passar molt bé. (Dena)

Vaig anar de colònies a Tamarit, un poble petit però molt bonic. Em va passar que que vaig anar al lavabo a la nit, vaig caure de les escales, i vaig caure avall, estava amb la Surya, l’Amèlia, la Daniela i la Fàtima. Eren la una de la nit. Quan vaig caure vam riure molt. (Maria)

Allà a Tamarit tenen sis peixeres, i ens van deixar tocar dos animals, un era l’estrella de mar i l’altre l’eriçó. Estàvem amb tres monitores, la nostra profe i tota la clase. (Insaf)

Vam fer jocs de nit. El nou i el deu. L’Ainara i jo ens vam espantar molt i molt. Vam xerrar molt i ens va anar molt bé. (Lucía)

A les colònies vam jugar estones a la platja, vam tenir sort que ens van venir a veure uns ànecs i vam fer uns jocs molt divertits. (Ikram)

El dijous 9 al mati vaig estar amb els companys que volien aprendre a fer castells. (Azahara)

El dijous a la nit estàvem parlant i ballant enfocant amb les llanternes, quan venien els mestres les amagàvem i ens posàvem al sac ràpidament. (Ariadna)

A la llitera vam fer una gran festa amb els meus amics. (Jordi)
El dijous a la nit vam cantar una cançó: “uxa, uxa, el ball de la bruixa, bruixes per aquí i bruixes per allà, bruixes per darrere i bruixes per davant”. (Surya i Gemma)

El dijous a la nit vam trobar un tresor a la pista de pàdel, però no el podíem obrir perquè es convertia en pedra. Eren caramels. (Pol)

Estàvem jugant a l’habitació i quan van venir els mestres ens vam fer les dormides. (Amelia)

A les 11:00 de la nit estàvem ballant a l’habitació, parlàvem i enceníem les llanternes. (Gerard)

A la nit ens vam ens vam rentar els peus, els dents i la cara, ens vam posar el pijama i ens vam quedar rendits a les lliteres. (Izan)

El dijous a la nit no podíem dormir i vam explicar contes. Finalment vam dormir, però al matí estàvem una mica adormits. (Aitana)

A la platja vam jugar a fer castells de sorra, buscar petxines i enterrar el cos sota l’arena. (Rayan)

El dijous a la nit vam fer una festa, parlàvem, ballàvem i saltàvem. (Jose)

Al joc de nit havíem de trobar un tresor i la pirata no el trobava, finalment el va trobar una nena de 4t. (Mohamed)