Jornada de Portes Obertes a l’Escola!

Benvolgudes famílies,
Us informem que el proper dijous 29 de febrer realitzarem la Jornada de Portes Obertes a l’Escola!

• Per noves matrícules: a les 16h es farà una xerrada informativa per a totes les famílies interessades i, seguidament, es visitarà l’escola.
  • Per la Jornada de Portes Obertes, des de l’AMPA, s’ofereix servei… Llegeix més»

Dissabte 11 de novembre: X Jornada Literària!

Benvolgudes famílies,
Us informem que el  proper dissabte 11 de novembre celebrarem la X JORNADA LITERÀRIA, a l’escola, en horari de 10h a 13h. Enguany, el tema de la Jornada, és el còmic.
La Jornada Literària és una activitat adreçada a tota la comunitat educativa que consta de diferents tallers/activitats literàries. La temàtica de la jornada és… Llegeix més»

Taller de llengua catalana i socialització de famílies!

Benvolgudes famílies,
S’inicia l’espai de formació “Taller de llengua catalana i socialització de famílies” que té com a objectiu la promoció i la millora de l’aprenentatge i l’ús de la llengua catalana dels pares i mares de l’alumnat nouvingut o d’origen estranger, la implicació de les… Llegeix més»