Reunions amb famílies

Les reunions tindran dues parts:

• Una primera part a càrrec de l’equip directiu ( 20-25 minuts). Presentació de l’equip docent i  aspectes més rellevants del nou curs.
  • Una segona part a càrrec de les tutores i tutors dels grups classe, amb la participació… Llegeix més»

Dia de la No-Violència i la Pau

El dia 30 de gener del 2023, com cada any, celebrem el Dia de la No-Violència i la Pau. Per commemorar aquesta data tan important, hem fet un petit acte on tot l’alumnat i equip de mestres hem construït la paraula PAU. Entre tots els nivells, hem elaborat una cadena de missatges que promouen la cultura de la PAU. Un cop llegits els desitjos de cada curs i per finalitzar l’acte, hem cantat la cançó “Si ens parem a pensar”.

“Si ens parem a pensar en el món que volem viure, és un món de colors ple d’il·lusions i de somriures”

Reunions d’inici de curs

Aquestes són les dates de les reunions de nivell d’inici de curs.
Totes les reunions comencen a les 17h

P3

Es farà a mitjans d’octubre

P4

Dimecres 28 de setembre

P5

Dimecres 28 de setembre

1r

Dimarts 27 de setembre

De 16h. a 16:30h. es farà la reunió amb la coordinadora de la piscina Horta esportiva per explicar l’activitat que comencen els vostres infants aquest curs.
A les 17h. hores començarà la reunió de nivell.

2n

Dimarts 27 de setembre

3r

Dimarts 4 d’octubre

4t

Dilluns 3 d’octubre

Comencem el curs 2022-2023

El dia 5 de setembre vam donar la benvinguda a un nou curs.
Comencem amb molta il·lusió i ganes de retrobar-nos amb els infants i poder acompanyar-los durant els pròxims mesos.

CELEBREM LA SETMANA DE L’ESCOLA

Aquest curs hem treballat els Objectius de Desenvolupament Sostenible. La nostra escola ha transformat els seus espais en una exposició que mostra els treballs realitzats per tot l’alumnat de P3 a 6è.  Aquest és el mural que hem elaborat tots i totes.

PREINSCRIPCIÓ 2023-2024

OFERTA DE PLACES CURS 2023-2024

S’han publicat els llistats oficials per la preinscripció del curs 2023-2024

ALUMNES ASSIGNATS  Trobareu tots els alumnes assignats amb independència del centre on s’ha presentat la sol·licitud

ALUMNES PREINSCRITS  Trobareu tots els alumnes que han presentat la sol·licitud de preinscripció a l’escola amb indicació del centre assignat

LLISTES D’ESPERA

Podeu fer la consulta personalitzada de la vostra sol·licitud al web de la preinscripció

ELS NOSTRES PROJECTES, FEM HÀBITATS

L’alumnat de P3 i P5 ha exposat al vestíbul de l’escola els hàbitats dels animals que estan treballant al projecte del nom de la classe. Us presentem els hàbitats dels diferents ossos i tigres que han elaborat els grups dels PANDES i els TIGRES; i els hàbitats dels BLAUETS i les GAVINES, creats pels infants de P3.

JA TENIM EL NOM DE LES CLASSES

JA TENIM NOM DELS GRUPS CLASSE!

P3A BLAUETS

DATES DE LES REUNIONS DE NIVELL AMB LES FAMÍLIES
NIVELL DIA I HORA
P3 Dijous 28 d’octubre a les 17:15h
P4 Dimarts dia 5 d’octubre a les 17:30h.
P5 Dijous dia 7 d’octubre a les 17:15h.
1r Dimecres dia 13 d’octubre a les 17:15h.
2n Dimecres dia 13 d’octubre a les 17:15h.
3r Dijous  dia 14 d’ octubre a les 17:15h.
4t Dilluns dia 11 d’octubre a les 17:15h.
Dimecres dia 6 d’octubre a les 17:15h.
Dimecres dia 6 d’octubre a les 17.15h.