PLA DE CONSUM DE FRUITA A LES ESCOLES

El Pla de consum de fruita a les escoles pel curs escolar té com objectiu el promoure el consum de fruites i hortalisses entre la població escolar i contribuir a la promoció d’hàbits  alimentaris saludables.

Aquest curs, el Pla s’adreça a tots els centres educatius que imparteixin segon cicle d’Educació Infantil i Primària de Catalunya i consistirà en el subministrament  gratuït de 3 peces de fruites i hortalisses fresques i de temporada un cop al mes durant 6-7 mesos (entre octubre de 2016 i juny de 2017).

Aquesta campanya està  finançada per  la Unió Europea i el Departament d’Agricultura.

CALENDARI

La fruita que us farem arribar corresponent al Gener, el dia  17/01/2017  serà :

–          Pera

–          Pastanaga

–          Poma

La fruita prevista pel mes de Febrer, el dia 14/02/2017  será:

–       Clemenules

–       Taronjes

–       Kiwi

La fruita prevista pel mes Març, el dia  14/03/2017 serà:

–       Pera Conference

–       Cirerol Cat. Extra

–       Taronja

–       Poma Golden

La fruita prevista pel mes de Abril,  el dia  04/04/2017  serà:

–       Pera

–       Maduixa / Plàtan / Nespre

–       Taronja

La fruita prevista pel mes de Maig, el dia          16/05/2017 serà:

–       Nespra / Albercoc / Plàtan

–       Pastanaga

La fruita prevista pel mes de Juny, el dia  06/06/2017 serà:

–       Pera

–       Cirera / Nespra / Albercoc

–       Préssec / Nectarina / Plàtan

Els nostres alumnes podran agafar una peça de fruita de manera voluntària i sense que això afecti a l’esmorzar que porten diàriament, mentre hi hagi disponibilitat.