ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Benvolguts pares i mares,
El passat dimarts, dia 29 de novembre van tenir lloc les votacions al consell escolar, essent els següents resultats:

• Sector pares i mares: Sílvia Monserrate Gómez i Maria de l’Horta Escabrós Ricard i com a suplent Manel Armengol Mata.
  • Sector mestres: Judit Setó Pedrós… Llegeix més»

REUNIÓ DE PARES

Us informem que el dimarts 4 d’octubre a les 16:45 tindrà lloc la reunió per a tots els pares de l’escola sobre el nou curs.
Us hi esperem a tots i a totes!

BENVINGUTS AL NOU CURS ESCOLAR!

Tornem a l’escola i amb ella comencen les rutines de les classes, els deures, els examens i les activitats extraescolars. I es que va molt bé que els nens i nenes trenquin amb les rutines de tot un
curs que per això, algú molt savi, es va inventar les vacances i després de les vacances a la feina.
La tornada a aquesta rutina és dura, no ho podem negar, però aquesta sensació és molt efímera, ja que tots plegats ens tornem a il·lusionar amb la feina, els nens i nenes estrenen llibretes, motxilla, retoladors…i els pares i mares es tornen a quedar
sols assaborint la pau d’una llar que ja té l’ordre desitjat. Nosaltres comencem una etapa amb mestres que s’incorporen de nou al claustre i altres, molt estimats, que ens han deixat o ens deixaran per emprendre altres camins.
Així que, benvinguts tots i totes a LA NORMALITAT.
Llegeix més»