CALENDARI curs 17-18

Festes: 11 de set., 12 d’oct., 1 de nov., 6 i 8 de des., 1 de maig
Vacances Nadal: del 23 de desembre al 7 de gener
Setmana Santa: del 24 de març al 2 d’abril
Festes locals: 30 de novembre i… Llegeix més»

UN VIDEOCLIP EN LA ESCUELA

Los alumnos de 5º han realizado un ejercicio de cómo hacer un videoclip y al parecer han descubierto que todo merece un esfuerzo y que no es tan fácil. Queremos agradecer desde estas páginas la gran ayuda de Jonatan Niubó, encargado de filmar y de… Llegeix més»

L’ESCOLA I ELS REFUGIATS

El dia 13 de febrer va ser un dia especial per l’escola i els seus alumnes, vam rebre la visita de TV3 per tal de realitzar un reportatge sobre la iniciativa de recollir aliments per un camp de refugiats a Grècia. Aquesta proposta ens la… Llegeix més»

DENIP a l’escola

El dia 30 de gener vam celebrar el dia de la pau i la no violència a les escoles amb un seguit d’activitats molt interessants per a tots nosaltres. Aquest any el tema dels REFUGIATS va ser el centre d’aquest dia. Ens va visitar l’Alba… Llegeix més»

PLA DE CONSUM DE FRUITA A LES ESCOLES

El Pla de consum de fruita a les escoles pel curs escolar té com objectiu el promoure el consum de fruites i hortalisses entre la població escolar i contribuir a la promoció d’hàbits  alimentaris saludables.
Aquest curs, el Pla s’adreça a tots els centres educatius que imparteixin… Llegeix més»

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Benvolguts pares i mares,
El passat dimarts, dia 29 de novembre van tenir lloc les votacions al consell escolar, essent els següents resultats:

• Sector pares i mares: Sílvia Monserrate Gómez i Maria de l’Horta Escabrós Ricard i com a suplent Manel Armengol Mata.
  • Sector mestres: Judit Setó Pedrós… Llegeix més»

REUNIÓ DE PARES

Us informem que el dimarts 4 d’octubre a les 16:45 tindrà lloc la reunió per a tots els pares de l’escola sobre el nou curs.
Us hi esperem a tots i a totes!

BENVINGUTS AL NOU CURS ESCOLAR!

Tornem a l’escola i amb ella comencen les rutines de les classes, els deures, els examens i les activitats extraescolars. I es que va molt bé que els nens i nenes trenquin amb les rutines de tot un
curs que per això, algú molt savi, es va inventar les vacances i després de les vacances a la feina.
La tornada a aquesta rutina és dura, no ho podem negar, però aquesta sensació és molt efímera, ja que tots plegats ens tornem a il·lusionar amb la feina, els nens i nenes estrenen llibretes, motxilla, retoladors…i els pares i mares es tornen a quedar
sols assaborint la pau d’una llar que ja té l’ordre desitjat. Nosaltres comencem una etapa amb mestres que s’incorporen de nou al claustre i altres, molt estimats, que ens han deixat o ens deixaran per emprendre altres camins.
Així que, benvinguts tots i totes a LA NORMALITAT.
Llegeix més»