HA ARRIBAT EL REI CARNESTOLTES!!!

Ja tenim aquí el rei Carnestoltes i aquest any com que estem treballant el tema de la màgia, vet aquí que ha aparegut dins un barret, tot eixerit!! Quin Carnestoltes més original!
Aquí us deixem el pregó! Esperem que tots complim amb les normes!

El Carnestoltes… Llegeix més»

Els miralls màgics

Avui mateix hem tingut una sorpresa a l’escola… ens han aparegut uns miralls ben màgics que ens fan veure molt i molt alts i prims o també molt i molt baixets i grassonets, quina cosa més estranya i fantàstica!!
Aquí els podeu veure…si veniu a … Llegeix més»

AMPOLLES PER LA SOSTENIBILITAT

L’AMPA de l’escola i fent honor a la nostra titulació com a escola verda, ha obsequiat a tots els alumnes amb una ampolla verda feta de material reutilitzable per tal de contribuir a la reducció de residus dins el centre.

CALENDARI curs 17-18

Curs: 12 de setembre a 22 de juny
Festes: 11 de set., 12 d’oct., 1 de nov., 6 i 8 de des., 1 de maig
Vacances Nadal: del 23 de desembre al 7 de gener