FESTA DE CLOENDA DE LES ESCOLES + SOSTENIBLES

Un petit grup de 4 alumnes, representants de les Escoles + Sostenibles al nostre centre, acompanyats per dues mestres hem assistit a la festa de Cloenda del curs 2016-17.

La cloenda ha estat un acte a l’aire lliure, al Parc de l’Espanya Industrial, que combinava activitats lúdiques per a tota la mainada amb un espectacle final en què ens vam trobar tot l’alumnat dels centres de la xarxa i es va presentar la cançó d’Escoles + Sostenibles.

Per cert, la nostra escola ha participat en l’elaboració de la lletra de la cançó ( els alumnes de 3r i 4t) i estem ben contents de poder sentir les nostres paraules en les veus del grup musical Xiula.

Al principi ha estat una jornada tranquil·la i relaxada amb la participació en els tallers que per a tots els nivells s’havien preparat, i després esbojarrada i força moguda, on hem pogut gaudir tots plegats cantant i ballant aquesta cançó, a la vegada que el globus del nostre planeta era enlairat per les mans d’aquells que són el futur de la sostenibilitat,el nou combustible… els nens i nenes de tot el món!!

Bones vacances a tots! Ens retrobarem el proper curs amb noves idees i propostes que ben segur entomarem amb entusiasme renovat.

Us deixem un petit vídeo amb les fotos de la jornada i de fons la cançó dels Xiula i les escoles + sostenibles!

Festa cloenda escoles + sostenibles from Escola Mallorca on Vimeo.