Notícies CURS 2015-16

NOVA PÀGINA WEB DE L'ESCOLA
de les mestres - domingo, 22 de noviembre de 2015, 18:09

Hola!

Us volem informar que tenim un nou espai web on podeu anar veient el que fem a l'escola, notícies,fotografies,...

L'adreça és:  http://agora.xtec.cat/ceip-maians/

En aquest nou espai també hi trobareu els enllaços a els altres espais web com són el blog de la ràdio Escola de Maians i també al Moodle.

Així doncs, deixarem aquest espai Moodle com a entorn d'aprenentatge dels alumnes, l'espai personal i de treball dels alumnes.

Us convidem a visitar-lo i també a participar-hi! Poc a poc anirem incorporant continguts nous d'aquest curs!

Motles gràcies

Les mestres

RÀDIO ESCOLA DE MAIANS
de les mestres - viernes, 23 de octubre de 2015, 18:24

Hola famílies!

Ja teniu el nou programa de ràdio... gràcies per escoltar-nos cada setmana! Al blog de la ràdio podeu llegir les novetats del programa.

Imagen de les mestres
PROJECTE "EMPRENEDORS DES DE L'AULA"
de les mestres - jueves, 15 de octubre de 2015, 00:42

Avui hem visitat la Cooperativa Mengem Bages situada a Manresa dins el Projecte Emprenedors des de l'aula. Volíem conèixer què és una cooperativa... i l'Alba ens ho ha explicat molt bé. Ben aviat uns ho explicarem!

Després hem visitat el Mercat de Productors i finalment hem estat fent un estudi de mercat de les diferents empreses que podem trobar a Manresa.

Ràdio Escola de Maians
de les mestres - viernes, 25 de septiembre de 2015, 20:23

Ara ja tenim actualitzat el blog de la ràdio. Podeu escoltar el programa des d'aquí el Moodle o des del blog  http://radioescolademaians.blogspot.com.es/

Esperem els vostres comentaris (els podreu fer des del blog)!

Gràcies!

Imagen de les mestres
NOU CURS... NOU PROGRAMA DE RÀDIO "ESCOLA DE MAIANS"
de les mestres - sábado, 19 de septiembre de 2015, 10:54

Hola!

Aquí teniu el nou programa de ràdio... el primer programa de ràdio de la temporada!

En breu actualitzarem la pàgina del bloc de la ràdio "Fem ràdio" però de moment aquí el podreu escoltar!

ESperem que us agradi i com sempre esperem els vostres comentaris!!!