MENJADOR ESCOLAR 23-24

Tots aquells alumnes que es vulguin quedar de forma esporàdica, hauran de comprar el tiquet corresponent seguint aquestes instruccions:

Codi entitat

Procediment d’inscripció al menjador

La sol·licitud s’haurà d’omplir on-line per a cadascun dels alumnes accedint al tràmit mitjançant qualsevol dels certificats digitals autoritzats (FNMT, tCat, Cl@ve, idCat mòbil, etc.) del tutor/a representant.

Per accedir a la renovació de sol·licitud pre-omplerta, s’haurà d’accedir amb el mateix DNI/NIE que ho va tramitar el curs anterior. Alternativament, i només en cas de renovació d’una sol·licitud del curs anterior, podran demanar un Codi d’Expedient que rebran per SMS. Per això hauran d’indicar el DNI/NIE i el número de telèfon que constava a la sol·licitud del curs anterior.

INSCRIPCIÓ EN LÍNIA (ONLINE)

Una vegada s’hagi validat les dades omplertes es rebrà un correu electrònic de confirmació a l’adreça indicada on s’adjuntarà un document PDF amb el resguard de la sol·licitud omplerta. Una sol·licitud ja tramitada no es pot modificar.

El menjador és un servei que es gestiona de forma compartida, d’acord amb el conveni de col·laboració signat en data 21 de juny de 2005, entre l’Ajuntament de Vilablareix, l’AMPA de l’escola Madrenc i el Consell Comarcal del Gironès (CCG). Qui gestiona la part administrativa i econòmica és el Consell Comarcal del Gironès i pel que fa al monitoratge, l’Ajuntament és el responsable.

Per a qualsevol dubte, queixa, suggeriments sobre el menjador escolar us podreu adreçar al següent correu electrònic:

menjador@vilablareix.cat

Aquest correu l’obrirà la coordinadora un cop al dia i respondrà segons la demanda realitzada. Tindran excés al correu la coordinadora del menjador, la direcció del centre i la regidora d’educació de l’ajuntament, responsable del monitoratge.

Aquí teniu el document  el qual es regeix el menjador de l’escola Madrenc.

Normativa_ESCOLA MADRENC_2023_2024

Canvi c.c banc menjador