Família-escola

El contacte entre la família i l’escola és una qüestió primordial que convé cuidar i fer funcionar. El contacte directe ja sigui a través de  les entrevistes i trobades puntuals com a través dels delegats ens permet coordinar accions i establir lligams entre dos contextos que tot i tenir diferències tenen un punt fort en comú: l’infant.

Des de l’escola afavorim espais per a què les famílies participin, ja siguin fent tallers o sessions sobre algun tema als alumnes  o aportant materials.

visites

A més, a través de l’AMPA s’organitzen sessions i xerrades informatives sobre temes d’interès educatiu.

Des del Departament existeix un espai web exclusivament dedicat a aquest aspecte amb informació i recursos d’interès ( FAMÍLIA I ESCOLA )

I  A PRIMÀRIA, COM AJUDEM ALS NOSTRES FILLS I FILLES?