CAMPANYA DE NADAL

Com l’any passat, els alumnes de l’institut La Riera col.laboren amb el Banc d’aliments per a la recollida d’aliments i joguines.
Han elaborat cartells que hem penjat a l’escola i uns flyers informatius que han repartit  als nostres alumnes. A més van venir  un grup d’alumnes que van passar per les aules a explicar el seu projecte per tal que tothom participi en la recollida. Entre tots podem fer que moltes famílies gaudeixin del Nadal!

SANTA CECÍLIA

Com cada any a l’escola celebrem la festivitat de Santa Cecília, la patrona dels músics. Per aquest motiu els nens i nenes de educació infantil hem sentit una audició d’ orquestra de corda; 1r, 2n i 3r  de guitarres , teclat i veu i 4t,5è i 6è hem tingut la visita d’un grup de percussió africana.

Aqui teniu les fotografies d’aquestes activitats que tan bé ens ho han fet passar!

COMENCEM UN NOU CURS!

Ja estem al setembre i amb ell l’inici d’un nou curs escolar!

Al calendari de l’esquerra podreu anar veient els esdeveniments més importants a tenir en compte (reunions amb famílies, sortides, festes etc.) i més endavant els blogs dels cicles ens aniran explicant històries del nostre dia a dia a l’aula. Molta energia a tothom!

BONES VACANCES!

Un cop més l’estiu ha arribat i amb ell les vacances! Esperem que agafeu força pel curs que ve i recordeu d’anar descarregant les fotografies penjades als blocs de les classes, ja que durant el mes de setembre eliminarem les entrades per encetar un nou curs! Bon estiu!