CANTATA “EL FOLLET VALENT”

Avui hem fet la cantata  “El Follet valent” conjuntament amb tots els nens i les nenes que fan primer curs a Esparreguera. Ha estat molt bonic poder mostrar, a tots els que hi eren, aquesta bonica història que feia moltes setmanes que estàvem preparant amb en Pere.

La Núria Juanet i la Clara Ripoll són les compositores d’aquesta cantata, elles han fet la lletra i la música. Avui també hi eren i ens han pogut escoltar. Estem molt contents!

“Ara escoltareu la història del follet savi sense por, menut i despert. Sóc el follet, sol en mig de la nit, Busco la pau, vinc a fer nous amics….”