Biblioteca

La Biblioteca de l’escola està oberta de dilluns a divendres, en horari extraescolar, de 16’30h fins a les 17h.

Les normes d’ús són:

• Fins a 3r d’EP cal venir acompanyat d’un adult.
  • S’ha d’estar en silenci.
  • No es pot fer ús dels telèfons mòbils.
  • No es pot menjar ni beure.
  • Es poden agafar llibres de consulta que després caldrà retornar al seu lloc. Per facilitar l’ordenació dels llibres cal utilitzar els “punts de la biblioteca”: quan s’agafa un llibre es deixa un “punt” al seu lloc i en retornar-lo, el “punt” es torna a penjar.
  • Cal demanar permís al responsable de la biblioteca per fer servir els ordinadors. Aquests són per a cercar informació a internet i/o fer treballs. No es permet jugar ni xatejar.
  • En sortir de la biblioteca, les taules i cadires han de quedar ordenades.
  • La biblioteca és un lloc comú i s’ha de respectar l’ordre i la neteja. Cal entrar amb les mans ben netes, i recollir tots els papers i materials abans de sortir.
  • És imprescindible el compliment d’aquestes normes per a romandre a la biblioteca.

logo biblio