ELS JOCS FLORALS AL CICLE MITJÀ

Els alumnes de tercer i quart vam participar al certamen literari de l’escola elaborant un munt de faules i contes dallò més originals i divertides. El divendres 22 d’abril, molt emocionats i nerviosos ens vam trobar a la biblioteca per celebrar la Diada de Sant Jordi i realitzar l’entrega de premis.

Felicitem a tots els participants per l’esforç fet i l’originalitat de les vostres obres i us animem a continuar escrivint i gaudint de la lectura.

APADRINAMENT LECTOR P5 amb 5è

AQUEST SEGON TRIMESTRE HEM INICIAT L’APADRINAMENT LECTOR. ÉS UN MOMENT ESPECIAL PER A TOTS, GAUDIM I TREBALLEM AMB LA LECTURA.
ELS GRANS ENS VÉNEN A BUSCAR AL PATI ELS DIJOUS, ENS ACOMPANYEN A CLASSE I LLAVORS DEDIQUEM UNA ESTONETA A LLEGIR PLEGATS, PER PARELLES.
PADRÍ I FILLOL LECTOR!!

Ponència a la Jornada de Neurociència i educació

El passat 7 de setembre, la Cris i la Núria en representació de l’Escola Les Roques Blaves, van participar amb una ponència, a la Jornada d’Intercanvi d’Experiències Pedagògiques organitzada pel CRP de Martorell, va tenir una gran acollida pel professorat de la zona.
La conferència: “L’emoció com a base de l’aprenentatge”a càrrec del Sr. David Bueno , va ser l’acte central de la Jornada.

Per llegir l’artícle de l’experiència presentada des de l’educació infantil.