Trobada pedagògica “Treballem al laboratori”

Dimecres 5 de juliol la nostra escola, La Sardana va obrir les seves portes a  26 mestres de 20 centres educatius diferents. Va tenir lloc la Trobada Pedagògica TREBALLEM AL LABORATORI organitzada dins el Programa Escoles Verdes.

Treballemallaboratori
Aquests centres que ens visitaven han iniciat o volen posar en marxa una aula de Ciències i pretenia ser una jornada per compartir projectes ja consolidats i per obtenir recursos i materials de consulta per  orientar a aquestes escoles en com treballar amb l’alumnat dins dels laboratoris escolars.

La Jornada es va dividir en:

• Una part pràctica de com enfocar l`l’àrea de ciències a les escoles: veure  com ha d’estar dotat un laboratori, realitzar diferents experiments i  conèixer les caixes d’aprenentatge.
  • En les ponències de: Cari Lozano, Escola La Sardana (Badia del Vallès) i Assumpta Calvís, Escola Colònia Güell (Santa Coloma de Cervelló). Com a clars exemples de dues escoles amb una llarga trajectòria en el seus laboratoris i amb diferents projectes molts consolidats i bàsics de la seva cultura de centre.