L’hortimecres es presenta a la II Jornada de Mirada de Mestres

Aquest dissabte l’Escola la Sardana va presentatr el seu projecte “Hortimecres” a la II Trobada Mirada de Mestres promoguda per l’ICE i realitzat a l’Hospital de Sant Pau.

Una trobada pensada per compartir projectes entre diferents escoles i reflexionar, mirant vídeos realitzats per mestres, sobre com s’aprèn, amb l’objectiu de generar cultura professional, compartint experiències i deliberant sobre què fem perquè el nostre alumnat aprengui més i millor.

L’hortimecres es va presentar en l’espai de reflexió  “espais per aprendre” amb una molt bona acollida i força comentaris positius al respecte.