Les cueretes arriben a la Sardana!

Com ja és habitual pels voltants de la primavera arriben a la nostra escola les cueretes. Ens encanta retrobar-nos amb aquest moment. Ja les podem  observar i escoltar!

Estigueu ben atents perquè en breu és possible que acabin fent el seu niu i posin els seus ous.

cuereta

• Les cueretes són ocells petits, prims i llargs, sovint amb colors grocs o contrastats de blanc i negre.
  • Algunes de les espècies tenen un bon nombre de subespècies , amb dissenys de color molt distintius.
  • té un constant moviment de la cua, característica que ha motivat el nom comú.

Us mantindrem informats i documentats!