El meu amic lector

Avui el nostre amic lector ens ha visitat per primera vegada. Hem decorat la nostra llibreta comuna conjuntament, en la qual recollirem cada moment compartit en les diferents sessions (mitjançant un dibuix, el títol del conte, paraules del llibre, missatges…). Una experiència molt ben acollida per tots i totes, on grans i petits compartim i gaudim d’una estona de lectura.

Durant el curs, els grans ens acompanyaran en aquesta gran aventura de llegir, en la descoberta de noves històries. Valorem l’esforç que fan per preparar-se un conte i fer-nos gaudir de la lectura als més petits. Moltes gràcies amics!

Aquest matí, les parelles lectores ens hem conegut… Quina il·lusió! Vegeu algunes fotos aquí.

1. Alexandra

Meravellós moment quan vaig decidir que aquest seria el col·legi del meu fill Leo Morales. Les seves hores de pati les passa a l’hort que té l’escola on ell és feliç.
    Una escola on cadascú pot trobar el seu lloc.

1. Georgina Amela

Gràcies Alexandra, ens agrada saber que els nens se senten feliços i que els nostres esforços per fer de l’escola un lloc inclusiu estan donant els seus fruits.