Dia Mundial de l’Aigua 2017: Concurs a la xarxa Instagram

L’ Agència Catalana de l’Aigua, per celebrar el dia Mundial de l’Aigua ( 22 de març) ha portat a terme un espai de participació per a la sensibilització en la gestió sostenible del cicle de l’aigua mitjançant la xarxa instagram.

L’objectiu és fomentar la reflexió sobre la importància de l’aigua i tenir-ne cura. Aquest any les escoles podran participar  publicant dibuixos fets pels alumnes al voltant del lema: “L’aigua ens mou” amb l’etiquesta   #acaWorldWaterDay2017.

aigua-es-vidaL’Escola la Sardana va guanyar l’any 2016 en el concurs fotogràfic proposat sota el lema “L’Aigua és vida”

“L’aigua és vida. No la malbaratem, ens fa créixer”

Aquest any hem tornat a participar presentant dibuixos fets per nenes i nens de Primària i aquests han estat alguns dels millors dibuixos realitzats pels nostres alumnes!

D’altra banda, l’hortimecres d’avui ha contribuit amb la celebració d’aquest dia tan important amb la realització d’un taller anomenat “ampolles de la calma”. Hem omplert unes ampolles reciclades amb purpurina i altres materials de colors, les hem decorat i hem afegit aigua. Ara s’han convertit en ampolles relaxants i no podiem parar de mirar-les.