A Badia tenim futur!

Els alumnes de l’Institut de Badia avui han convidat als alumnes de 4t a participar a la fira dels oficis. Unes paradetes dirigides per alumnes de secundària que han preparat tota una sèrie de jocs i activitats per als nostres nens i nenes amb la finalitat de parlar de la importància de tenir unes expectatives de futur i de somiar amb allò que ells volen ser de grans.

Volem agrair l’esforç realitzat per els alumnes de secundària que han estat preparant aquesta jornada durant un temps i que l’han dut a terme amb molta empenta i responsabilitat aconseguint a més a més fer passar una bona estona als notstres infants.