SORTIDA PADRINS- FILLOLS

El divendres passat els nens i nenes de 5è i P4 de la nostra escola vam fer una sortida conjunta. Amb aquesta sortida de tardor es va posar punt i final a una setmana d’activitats relacionades amb la Castanyada. Fillols i padrins vam passar un matí d’alló més divertit, tots junts ens vam dirigir al parc de les Illes Balears del nostre poble, un indret fantàstic per compartir experiències petits i grans tots plegats. Allà vam poder jugar, esmorzar, xerrar, compartir somriures i complicitats. Els grans van fer que la caminada fos molt més fàcil pels petits.

Amb aquest tipus de sortides podem constatar que els espais d’aprenentatge compartits entre petits i grans enriqueixen tant a uns com als altres. Fomenten la responsabilitat, l’empatia, l’autonomia, el joc lliure en el qual els grans es converteixen en mestres i companys dels petits sense la intervenció dels adults, augmentant l’autoestima tant d’uns com dels altres. En definitiva a més de passar una estona fantàstica aquesta sortida ens ha fet a tots una miqueta millors. Enhorabona!!!

Aquí us deixem algunes imatges.

1. Laura

Veient a Héctor i la seva actitud, totalment d’acord! No va perdre un minut en explicar tota la seva experiència, la conversa amb el seu padrí, el “juego del escondite inglés”… Un munt de coses per gaudir tots junts d’ una forma tan natural i sencilla. Gràcieees

1. Georgina Amela

Gràcies Laura per compartir la vostra experiència. El projecte padrins promou la convivència entre tots els alumnes de l’escola i aquest és un exemple molt bonic.