Acaba el curset de natació dels alumnes de 3r.

Avui dia 31 de maig ha finalitzat el curset de natació que hem estat fent els alumnes de tercer, al llarg de tot el curs. L’hem acomiadat amb una sessió de jocs ben divertida. Durant totes aquestes setmanes hem tingut l’oportunitat d’ aprendre a nedar, o els que ja sabíem, a fer-ho encara millor. Ha estat una activitat esportiva molt profitosa per a tots nosaltres. I volem mostrar el nostre agraïment tant al Carlos, tècnic responsable de la piscina municipal, com al Gonzalo, per haver-nos  ajudat a aconseguir-ho!

Aahh! També tenim els nostres diplomes de record!

Aquí us deixem algunes fotos