Menjador escolar

L’escola ofereix un servei de menjador al migdia de les 12:30h fins a les 15h, subministrat enguany per l’empresa Mediterránea de Cátering. Aquesta empresa porta el menjar a l’escola en cru i l’àpat és cuinat a la cuina del centre per personal d’aquesta empresa.

La comissió de menjador de l’AFA de l’escola realitza un seguiment i supervisió del servei de menjador. Per a més informació us podeu adreçar a la web de l’AFA, on també podreu consultar les normes de funcionament del menjador.

L’empresa Mediterránea de Cátering també posa a la vostra disposició un servei de consultes i suggeriments a través del correu electrònic: oficinaterrassa@mediterranea-group.com

En cas de dubte sobre el funcionament del menjador escolar us podeu adreçar directament a l’empresa.