Acollida matinal i extraescolars

Com s’organitzen?

El curs 2016-2017, les activitats extraescolars i esportives comencen el 12 de setembre (excepte piscina, el CNT ens informarà del dia d’inici de l’activitat). L’acollida matinal comença el 13 de setembre.

Per aquest motiu sempre és necessari conèixer amb antelació quins nens i nenes s’apuntaran a les diferents activitats.

La gran majoria de les activitats que s’ofereixen es realitzen en instal·lacions de l’escola i per monitors propis, el que permet aprofitar els espais de l’escola i oferir uns preus més ajustats. Hi ha activitats adreçades tant als més petits com als més grans, tot tenint en compte els seus interessos.

A partir d’aquest setembre, el servei d’acollida matinal anirà a càrrec de l’empresa RECRESPORT.amigo1

Les activitats extraescolars i esportives estan organitzades per la Comissió d’extraescolars de l’Ampa de La Roda.

Podeu consultar la pàgina web de l’Ampa o els podeu contactar en el següent correu: extraescorlars@ampalaroda.cat.

A continuació podeu informar-vos de la previsió d’activitats i les quotes corresponents en el document que ha elaborat l’Ampa.

Cal retornar la butlleta d’inscripció amb totes les dades omplertes de l’1 al 9 de setembre a la secretaria de l’Ampa, matins de 9h a 13h.

La inscripció a l’acollida matinal serà el dia 5 de setembre de 9h a 11h, a la secretaria de l’escola.

Les activitats extraescolars es cobraran en tres rebuts; a l’octubre, al novembre i al febrer.