Acollida matinal i extraescolars

Com s’organitzen?

El curs 2023-2024, les activitats extraescolars i esportives comencen el dimecres, 6 de setembre (excepte piscina, el CNT ens informarà del dia d’inici de l’activitat).

L’acollida matinal comença el dijous, 7 de setembre.

Per aquest motiu sempre és necessari conèixer amb antelació quins infants s’apuntaran a les diferents activitats.

La gran majoria de les activitats que s’ofereixen es realitzen en instal·lacions de l’escola i per monitors i monitores propis, el que permet aprofitar els espais de l’escola i oferir uns preus més ajustats. Hi ha activitats adreçades tant als infants més petits com als més grans, tot tenint en compte els seus interessos. També hi ha activitats adreçades als adults.

El servei d’acollida matinal se’n fa càrrec l’empresa RECRESPORT.amigo1

Les activitats extraescolars i esportives estan organitzades per la Comissió d’extraescolars de l’AFA de La Roda.

Podeu consultar la pàgina web de l’Afa o els podeu contactar en el següent correu: extraescorlars@ampalaroda.cat.

A continuació podeu informar-vos de la previsió d’activitats i les quotes corresponents en el document que ha elaborat l’AFA.

Dossier extraescolars 2023-2024
Acollida tarifes 23-24