Reciclem!!!

Enguany el Projecte d’Escola gira entorn de la sostenibilitat i el Medi Ambient. En aquesta línia de treball vam demanar a les nostres famílies que elaboressin un mòbil fet amb materials reciclats i amb molta imaginació, i el resultat ha estat extraordinari: les nostres famílies ens han deixat bocabadats amb les seves creacions.

Durant la jornada de bricolatge hem penjat tots els mòbils que hem rebut i l’escola ha quedat maquíssima.

Costa moltíssim decidir quin és el més bonic, el més original, el més creatiu…

Aquí us deixem un tastet. Realment val molt la pena.

BONA FEINA FAMÍLIES!!!

Jornada de bricolatge

Un cop més volem agrair a totes aquelles famílies que han decidit passar amb nosaltres aquest matí de dissabte treballant per a la nostra escola.

Feia goig veure grans i petits, mares, pares i mestres treballant plegats per posar guapa la nostra petita gran escola.

Ha estat un gran dissabte! Gràcies famílies! Tots junts fem un gran equip!!!

Tots som l’Alzina! Tots fem l’Alzina!!!!

P3/P4 RACONS AMB PADRINS DEL TALLER ALBA

Com cada dijous han vingut  un grupet de padrins del Taller Alba a fer racons amb nosaltres.

La Loli, el Juan ,en Pere i Ona, una de les educadores, ens han ajudat a fer moooooolta feina.

Retallar, enganxar, escriure  noms a la pissarra….i lletres amb plastelina.

Som un bon equip ells i nosaltres !!!!

Pastissos!!!

Famílies, a partir de demà divendres dia 2 de novembre tornen els berenars de l’Alzina.

Els alumnes i les alumnes de sisè ens tornaran a fer venir ganes de berenar les tardes del divendres.

Així que ja sabeu: els divendres, PASTISSOS!!!

Resultat d'imatges de safata variada entrepanets i pastis

La Catanyada 2017

Un any més ens hem retrobat per celebrar la Castanyada. Les celebracions populars i tradicionals són un moment fantàstic per retrobar-nos any rera any i gaudir-ne plegats. Els nostres petits, acompanyats dels seus padrins, coneixen poc a poc l’origen de les nostres tradicions i es submergeixen en les tradicions de la nostra cultura i la nostra escola.

Vam passar una bona tarda gràcies a la gran feina del nostre equip docent i també gràcies a les mares i pares que van treballar per tal que els nostres nens i nenes poguessin gaudir de la companyia de la senyora Castanyera i tastar les castanyes que ens va portar de la muntanya.

TALLER DE PINTURA

Als tallers de plàstica de Cicle Superior hem triat un pintor que ens ha agradat molt per la seva tècnica i pels seus paisatges tan acolorits. Hem volgut ser Leonid Afremov i fer un paisatge amb molt de color.  Què us semblen les nostres obres d’art?

P3/P4 RACONS AMB ELS PADRINS DEL TALLER ALBA

Els dijous al matí un grup de nois i noies del Taller Alba ve una estoneta a la nostra escola i fem racons. Son els nostres “padrins del taller Alba”.

Avui la classe dels ÓSSOS ha anat a la sala de joc , els padrins i padrines ens han acompanyat. Ha sigut molt divertit!!!

Els DOFINS hem fet feinetes: collarets, fer parelles, retallar, jugar al Lince, trencaclosques….i més coses.

VOLEM QUE TORNEU!!!!

MÒBILS AMB MATERIAL DE RECICLATGE

Ja tenim el primer mòbil!!!

Quina il·lusió!!!

Us recordem que el projecte d’escola d’enguany és el MEDI AMBIENT I LA SOSTENIBILITAT, i per aquest motiu els mòbils que us demanem han d’estar elaborats amb material de reciclatge.

Moltes gràcies Carlota i família, per aquest mòbil tan original!!

QUI VIU A LA COMPOSTADORA? TALLER DE L’HORT

A l’escola tenim una compostadora. Dintre viuen uns bitxets molt petits que es mengen les fulles seques i les peles de fruita que llencem. Aquests bitxets fan “caca”, però una especial…no fa pudor…fa olor a bosc…sembla terra fosca i té moltes vitamines .

El Jose,David, Francis, Xavi, David del taller Alba ens han ajudat a treure compost, passar-lo per un garbell o sedàs separant les branquetes i adobar l’hort.

MMMMmmmmmmm! Ben segur sortiran unes verdures boníssimes!!!!!!

També hem plantat bulbs …naixeran unes flors molt boniques.

L’HORT DE L’ESCOLA

Com un grup de mares,pares i l’avi Antonio ens van posar a punt l’hort, hem pogut iniciar els tallers d’horticultura .

Ha vingut el senyor Antonio, avi del Víctor i ens ha ajudat a plantar moltes coses. Ha sigut genial!!!

L’hort,és una aula oberta a l’exterior, ens permet  el coneixement d’ hortalisses, plantes aromàtiques i també conèixer el   treball de camp.

El nostre hortet és un espai compartit on pares, avis, família, mestres, nens i nenes, aprenem de la naturalesa i del treball en equip.

Padrinatge

Avui hem passat un dia meravellós tots plegats a Santa Creu. Petits i grans hem gaudit del sol, l’aire lliure i la companyia. Ha estat el punt inicial de les actvitats de padrinatge d’aquest curs 2017-18, que esperem ens donin molts més moments com aquests.

Us deixem unes imatges perquè veieu com ens ho hem passat de bé.

L’Alzina sobre rodes

Famílies recordeu que el diumenge 8 d’octubre a les 10.30h a la Plaça del Molí

Tothom amb bicicleta!!!

Bicicletada popular en família per Molins de Rei.

Tots i totes amb la samarreta verda de L’Alzina!!!

Bicicletada popular

DIA INTERNACIONAL DE LA NO VIOLÈNCIA

Avui dilluns dia 2 d’octubre, Dia internacional de la No Violència,  tota l’Escola ens hem reunit per reflexionar plegats sobre el respecte a les diferents formes de pensar i per defensar la resolució pacífica dels conflictes, fent servir sempre el diàleg i la tolerància.

DIA MUNDIAL D’ANAR A PEU A L’ESCOLA.

El dia 4 d’octubre se celebra el Dia Mundial d’Anar a Peu a l’escola que persegueix incentivar que els infants i joves puguin arribar a l’escola d’una manera segura i sostenible i disminuir l’ús del vehicle privat. D’aquesta manera poder augmentar l’activitat física, contribuir a millorar la qualitat de l’aire i ajudar a prevenir accidents de trànsit.