SORTIDA AL MÓN SANT BENET

Cicle inicial i cicle mitjà hem fet una excursió al Món Sant Benet molt interessant.
Primer vam passejar pel monestir coneixent els espais més característics d’aquella època.  Tot seguit, ens vam convertir en uns experts “Tastaolletes” fent un segon taller científic i manipulatiu a la Fundació… Llegeix més»

MISSIÓ APILO 2024: CONCURS DE RECOLLIDA DE PILES: “LES PILES, A L’APILO DE L’ESCOLA”

Aquesta setmana s’ha posat en marxa la missió Apilo a l’escola. Aquest CONCURS DE RECOLLIDA DE PILES: “LES PILES, A L’APILO DE L’ESCOLA” dirigit als centres educatius de Catalunya. Amb aquesta campanya des de l’escola es vol fomentar el reciclatge de piles, les quals són… Llegeix més»

TALLER DE RÀDIO I NOUS PODCASTS

Durant el primer trimestre, en el marc del programa ULAE, l’alumnat de l’escola (de la classe d’Infantil 5 fins a sisè de primària), han realitzat un taller de ràdio organitzat pel Projecte La Càpsula i han acabat gravant aquests pòdcasts que compartim amb vosaltres:

Aprofitem per recordar-vos el perfil d’Ivoox de l’escola, on compartírem els nostres arxius sonors i on ja trobàreu els dos programes gravats el curs passat.

CANTATA DE NADAL 2023

Benvolguts pares, familiars i amics,
És un plaer compartir amb vosaltres l’experiència excepcional que hem viscut aquest any a l’escola. La cantata anual ha estat més que un espectacle, ha estat una oportunitat perquè els nostres estimats alumnes explorin temes que van més enllà dels murs… Llegeix més»