Projecte ARA ART

PROJECTE “LA MÚSICA I LES ÀREES INSTRUMENTALS”
a l’escola JACINT VERDAGUER

Els informem que l’ ESC Jacint Verdaguer de Pallejà ja forma part del Projecte ARA ART, promogut pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya: Projectes educatius basats en l’educació artística.

Formar part d’aquest projecte ha estat gràcies a la signatura d’un conveni per part de l’ Ajuntament de Pallejà i el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

Per altra banda, aclarir que aquest projecte, és un projecte amb el qual volem potenciar l’educació musical com a nucli de la formació integral dels alumnes, fer de l’art un dels eixos per al desenvolupament de les competències bàsiques de l’Educació Primària i estimulació primerenca dels alumnes d’ Educació Infantil i contribuir a l’enriquiment i desenvolupament dels alumnes en la seva globalitat.

Aclarir també, que aquest projecte no suposarà cap increment horari de música dins l’horari lectiu, simplement, es potenciaran diferents aspectes dins de l’àrea de música.

Per últim dir que aquest projecte s’anirà aplicant progresivament els propers cursos, aquest any  s’aplicarà a Educació Infantil i als cursos de 1r i 2n d’Educació Primària.

En breu convocarem una reunió informativa per totes aquelles famílies que estiguin interessades en tenir més informació sobre l’ aplicació del Projecte a l’escola.

La direcció