NOU SERVEI DE PSICOLOGIA

L’Ajuntament de Pallejà, atenent a les demandes reiterades de les escoles respecte a la necessitat de recuperar el servei de psicòlegs a les escoles que va estar en funcionament durant 25 anys, i després d’estudiar les fórmules per a fer-ho possible, o fereix de nou el servei de psicologia que començarà el proper dia 12 de gener de 2017.

Aquest servei s’oferirà  de manera externa, mitjançant una empresa, Nucli per al curs 2016–2017, i en horari extra-escolar, amb la col·laboració de l’AMPA, per donar atenció a un determinat perfil d’alumnat que necessita treballar les habilitats socials, el control de la conducta i les estratègies d’organització i planificació d’aprenentatges.

Aquest servei, subvencionat per l’ ajuntament de Pallejà, s’oferirà en grups de quatre alumnes en horari de migdia. L’horari serà el següent:

DIA HORA NIVELL MÒDUL
Dilluns 14:00-14:45h 3r i 4t d’ EP habilitats socials
Dimecres 1r i 2n d’ EP habilitats socials
Dijous 5è i 6è d’ EP control de la conducta

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *