Constitució del nou Consell Escolar

El dilluns dia 19 de desembre de 2016 es va constituir el nou Consell Escolar de centre.
S’ha renovat la meitat dels seus membres per un període de 4 anys.
El Consell Escolar de centre ha quedat constituït de la següent manera:

Eva Rubio Zafra

Cap d’estudis
Casimir Coca i… Llegeix més»

Ja hem celebrat els NICOLAUS !!!

El passat dies 5 i 7 de desembre els alumnes de 5è i 6è de l’escola van sortir a cantar els Nicolaus. Va ser una activitat molt enriquidora que van compartir amb les famílies de l’escola, les escoles, les residències i centre de dia, Mercat… Llegeix més»

ELECCIONS CONSELL ESCOLAR 2016

Durant els mesos de novembre i desembre de 2016 es celebraran eleccions al Consell Escolar del centre per renovar la meitat dels membres dels sector pares i del sector mestres.
És un moment important per a la col·laboració i participació de la comunitat educativa… Llegeix més»

escolanova21

La nostra escola formarà part del programa Escola Nova 21. Per més informació clicar les imatges i diferents enllaços.

CIRCULAR INFORMATIVA INICI DE CURS 2016-2017

En el següent enllaç trobareu la circular informativa d’ inici de curs d’enguany: CIRCULAR INFORMATIVA

En la que hem entregat impresa a totes les famílies, hi ha una errada que ja està corregida en la que trobareu en aquest lloc web.

ERRADA: canvi de data de la reunió d’ inici de curs del curs de 2n d’ Educació Primària. La reunió serà el dia 22/09/2016

Disculpeu les molèsties.

Convocatòria d’Ajut per l’alumnat amb necessitat específica de suport educatiu pel curs acadèmic 2016-17

Està oberta la convocatòria d’Ajut per l’alumnat amb necessitat específica de suport educatiu pel curs acadèmic 2016-17 (Ministeri d’Educació) i finalitza el 29 de Setembre.
Recordeu que són beques destinades a alumnes amb discapacitat, trastorn greu de conducta, TDAH i altes capacitats (diagnosticat).
La sol·licitud de les beques es realitza online:
Llegeix més»

BENVINGUDA AL NOU CURS 2016-2017

Benvolguts/des
Per primera vegada us dono la Benvinguda al nou curs escolar 2016-2017 com a Directora de l’ESC Jacint Verdaguer.
Per a mi és un nou repte que començo amb il·lusió i forces fixant la mirada en el futur dels nostres alumnes.
És un plaer per a mi presentar-vos al nou Equip de Direcció:

DIRECTORA: Eva Maria Rubio Zafra
CAP D’ESTUDIS: Casimir Coca i Xancó
SECRETÀRIA: Maria Teresa Domingo Rigol

Aquest és un equip directiu de continuïtat, de traspàs, d’ il·lusió i de canvi per poder consolidar i millorar el projecte de l’ ESC Jacint Verdaguer per situar-la en els canvis que genera i exigeix el s.XXI.

Tot això no seria possible sense el treball conjunt amb tot l’EQUIP DOCENT, MONITORATGE I PERSONAL NO DOCENT que dia rere dia treballa amb els alumnes per intentar que el Jacint Verdaguer pugui donar resposta a les necessitats educatives dels alumnes que viuen i viuran en el segle XXI i que formen part d’ una societat en un bonic temps de canvi.

TOTS JUNTS OBRIM CAMINS
Donar-li la mà als alumnes i acompanyar-los en el seu aprenentatge. Començar a mirar-los des de diferents perspectives. En aquests moments de canvi, on hem d’estar a l’altura del moment que estem vivint, on els alumnes han d’aprendre de diferent manera. La societat i la tecnologia ens condueixen a canvis que hem d’aprofitar per millorar el procés d’aprenentatge dels nostres alumnes.

Estimats alumnes, el dia 12 de setembre us esperem amb les portes obertes de bat a bat per continuar aprenent junts.

Eva Maria Rubio Zafra

Directora ESC Jacint Verdaguer