Les colònies de la nostra escola

Les colònies generen moltes oportunitats d’interacció entre els companys de classe i entre els mestres i els seus alumnes. La convivència ajuda a conèixer els altres de manera més intensa i a reforçar-ne els vincles. A més a més, promou la cohesió de grup i moltes de les competències personals i emocionals.

Les colònies a la nostra escola es realitzen sempre en llengua anglesa per promoure la immersió lingüística i l’aprenentatge de la llengua.

Les colònies són una bona oportunitat perquè els infants i joves descobreixin un entorn diferent a l’habitual. Per això representen una font de riquesa que els permet ampliar la visió del món i desenvolupar la consciència ecològica a través de l’educació per a la sostenibilitat. Ens permet estar en contacte  amb la natura, aprendre a través de l’experiència o conèixer maneres saludables de destinar el temps de lleure.