El Reciclatge: una necessitat medioambiental

Avui en dia generem una gran quantitat de residus. Per això, també és necessari el reciclatge a l´escola.

“El millor residu és el que té menor impacte ambiental; és a dir, és el residu que no es genera”

Des de casa podeu col.laborar intentant que els embolcalls dels esmorzars siguin de roba o d´algun material reutilitzable.

Per reciclar, només cal organitzar-se. Els/les alumnes i els/les mestres ens hem organitzat de la següent manera:

• Primer de tot, apliquem “la regla de les 3 erres”:

1r- Intentar Reduir al màxim l´ús innecessari de materials.

2n- Reutilitzem el paper, les capses de cartró etc…per altres usos.

3r- Reciclem les deixalles fent ús dels contenidors adequats.

A l´aula, tenim tres recipients etiquetats: paper, plàstic-envasos i rebuig. Les deixalles les separem.

Al pati, tenim dos conjunts de quatre contenidors (paper, envasos, rebuig i vidre); un en la zona de joc de l´edifici de primària i un altre entre la zona d´Infantil i cicle Inicial.

Divendres: el dia de la recollida i del reciclatge final.

-A cada aula hi ha els encarregats de fer el reciclatge final l´últim dia de la setmana.. Aquests encarregats buiden els recipients de l´ aula als contenidors del carrer, just davant de la porta de l´escola. -També, hi ha els encarregats del mes per fer el reciclatge final dels contenidors del pati als contenidors del carrer. Aquest càrrec és rotatiu i les diferents classes ho van realitzant.