Escoles + Sostenibles

Aquest projecte, juntament amb el REMA i l’Hort escolar,  ajuden al propòsit de conscienciar als infants, i a tota la comunitat educativa, sobre la cura del medi ambient.escoles sostenibles

REMA (REutilització de llibres i MAterial)

A Primària la majoria de llibres són socialitzats (al cicle inicial els llibres de lectura i a partir de 3r els llibres de text, que serveixen de consulta).
Les famílies es comprometen, mitjançant el
full de compromís a participar en el programa de reutilització, a fer-ne un bon ús i a tornar els  llibres en bon estat al juny.
La reutilització de llibres de text esdevé una aposta de futur per a la cura del medi ambient i agraïm la col·laboració de totes les persones que ajuden  en aquesta fita. Hi ha una comissió formada per AMPA i Escola, encarregada de gestionar el funcionament d’aquest projecte.

La fruita a l’escola

Recomanem un esmorzar saludable i variat (fruita, cereals, entrepans…), evitant la brioxeria industrial.

Durant el curs escolar, una setmana de cada mes, es distribuirà fruita i/o verdura seleccionada en funció de l’estació de l’any, la proximitat de producció i la qualitat. Us avisarem amb antelació de la setmana de la fruita.

Per tal de no generar residus, a l’escola tenim les següents normes:

• Fem servir carmanyoles, bossetes de roba, boc’n roll… evitant els embolcalls de paper d’alumini o film; així ens assegurem que no s’embruta l’espai de joc i la conservació del medi ambient.