Consell escolar

foto-classe

El Consell Escolar és l’òrgan màxim de decisió i participació del centre, on estan representats els diferents sectors de la comunitat educativa de l’escola.

Està format per:

• Representants de famílies: Laia Obis, Marta Miguel, Isis Martín, Cristina Díaz i Candela Lanusse.
  • Representants de mestres: Anna Pàmias, Judith Huertas, Elisenda Isart, Àngels Alonso, Marta Plana i Esther Pérez.
  • Representant de l’AMPA: Moisès Castillo.
  • Representant del  PAS/PAE: Carme Rodero Torres.
  • Representant de l’Ajuntament: Imma Aguilar.
  • L’equip directiu de l’escola: Directora, M. Eugènia Cantos del Viejo, Cap d’estudis, Lluís Pastor Pons i Secretària, Jèssica Balcells Bros.

Com es trien?

• Els 5 pares/mares: són voluntaris que es presenten a les eleccions al Consell Escolar.
  • Els 6 mestres: són votats pel col·lectiu de mestres.
  • El membre designat per l’AFA acostuma a ser el seu president/a.
  • Dos membres del PAS/PAE. és designat entre els que hi ha a l’escola.
  • L’equip directiu: el seu càrrec comporta formar part del Consell Escolar.

Cada quan es trien? Cada dos anys es renoven tots els membres electes del Consell Escolar i el seu mandat dura 4 anys.