Dia de la Pau i la No Violència: El respecte per la diversitat d’opinions

El dimarts dia 30 de gener vam celebrar la Jornada de la No-violència i la Pau a l’escola. Cada any a l’escola celebrem aquesta jornada fent diverses activitats i tallers.

Durant el matí vam fer jocs intercicles organitzats pels alumnes de 6è amb 1r, 2n i 3r. Vam jugar a molts jocs: el telèfon, paraules encadenades, el joc de les cadires, jocs de taula, terra, mar i aire, el Twister… Ens ho vam passar genial! Tot seguit vam fer un esmorzar col.lectiu i després  un acte conjunt dels desitjos de Pau.

A la tarda vam venir les famílies i vam fer la cantada per la Pau. Vam cantar “L’himne de l’alegria” i la cançó de “No dubtaria“.

ResizedPhotos.0 (1)

Cliqueu aquest enllaç per veure més fotografies