PORTES OBERTES FEBRER ’24

DIMECRES, 28 DE FEBRER

Matí: 09:15h

Tarda: 15:15h

L’equip directiu us acompanyarà en la visita a l’escola i us aclarirà qualsevol dubte relacionat amb el procés de pre-inscripció.

Us hi esperem!!!

Treballem l’hort!

Sabíeu que tenim un hort a l’escola? Doncs de tant en tant plantem i recollim bledes, escaroles, pastanagues o raves… depèn de l’època. A més també estem inclosos en un programa per a reverdir el pati de l’escola i hem ajudat a plantar arbres i arbustos que, amb el temps, es faran gran i ens donaran bona ombreta.

Ens agrada molt baixar a l’hort i veure, durant les estones d’esbarjo, com van creixent les nostres plantetes 😊

Sant Jordi a Cicle Inicial

Durant la setmana passada vam estar fent diferents activitats relacionades amb Sant Jordi. Hem participat en el concurs literari, hem fet un punt de llibre molt simpàtic i un drac de papiroflèxia.

Vam poder gaudir amb una obra de teatre molt divertida amb les mares de l’AMPA i finalment ens van convidar a berenar!

1rA                   1rB                   2nA                          2nB

Mini Sant Jordi Confinat

Com que aquest any no hem tingut la nostra Festa de Sant Jordi, vam decidir fer a tercer una mini edició de Sant Jordi…

El Mini Sant Jordi Confinat

Us posem el llistat dels guanyadors i els finalistes i un accès als textos dels guanyadors de ambdues classes. Moltes felicitats a tots i a totes!

3r A 3r B
EL LLIBRE MÀGIC LA PLUJA DE ROSES VERMELLES