XXXIII Roda de Teatre infantil i juvenil del Montsià

Des de l’any 1984 el Centre de Recursos Pedagògics del Montsià organitza la Mostra de teatre infantil i juvenil del Montsià sota el patrocini de la Diputació de Tarragona. Esta iniciativa pretén potenciar el teatre a les escoles, possibilitar l’intercanvi entre els centres educatius i facilitar la difusió de les actuacions teatrals dels alumnes fora dels seus centres.

Durant tot el curs escolar 2017-2018, una trentena d’alumnes de la nostra escola han realitzat l’activitat de teatre enmarcada dintre del Pla Educatiu d’Entorn. Han estat preparant quatre obres: “Blancaneu”, “Un viatge a Transilvània”, “Les diferents cares de la lluna” i “M’ho va dir ella”. Amb estes obres han participat en la XXXIII Mostra de Teatre escolar comarcal el passat dia 16 de maig a Amposta.