Visita dels alumnes de 4t a l’Institut Sòl-de-Riu

Els alumnes de 4t han visitat l’Institut Sòl-de-Riu, un edifici molt important per a ells, ja que en uns anys probablement seran usuaris d’aquest institut.

La visita va ser realitzada amb motiu de l’estudi del tema de medi relacionat amb l’univers. El professor Marià Cano va rebre els alumnes i, a més de resoldre’ls els dubtes plantejats relacionats amb el tema, va convidar els xiquets a fer una visita per les instal·lacions!

Mestres i alumnes van gaudir de poder veure com es treballa i estudia a l’institut. Un entregat Marià els anava explicant els estudis que podien cursar i com es desenvolupaven algunes de les classes, visitar les aules i saber com es treballa a “l’escola dels grans”. Va estar molt interessant!

Una de les visites més importants per als xiquets va ser l’aula de física i química, on el professor Marià Cano, amb molta paciència i dedicació, va resoldre els dubtes dels xiquets atenent a totes les seues preguntes. A més, van observar un mural dels planetes a escala que va ajudar a interioritzar els continguts treballats a l’escola.

Tot seguit es va visitar el saló d’actes, on el mestre de matemàtiques va seguir resolent dubtes dels xiquets relacionats amb l’univers i realitzant pràctiques divertides. La imaginació dels curiosos alumnes de 4t de la nostra escola va fer que la xerrada fos tota una experiència!

Des de l’escola Joan Bta. Serra agraïm al professor Marià Cano la seua implicació i dedicació en el seu temps lliure, perquè els alumnes de 4t estan molt contents d’haver pogut realitzar aquesta l’activitat.