V Jocs Florals Escolars de Catalunya

Enguany el Departament d’Ensenyament ha convocat la V edició dels Jocs Florals Escolars de Catalunya, certamen que té com a objectiu potenciar i estimular l’expressió i producció escrita dels xiquets i les xiquetes, i fomentar una tradició cultural pròpia i arrelada al país. Aquesta edició ha contemplat les modalitats de poesia, prosa i conte audiovisual il·lustrat, i el nostre centre hi ha participat en alguna d’aquestes categories.

El passat dia 25 de maig es va celebrar l’acte de lliurament dels premis de la fase territorial, a l’Auditori Municipal Felip Pedrell de Tortosa, i volem felicitar la Beatrice Denisa Ardelean, de 6t B, que va quedar finalista en aquesta fase amb el seu treball: un original cal·ligrama que ens parla de la vida.

Podeu vore-la a la foto enmig de dues noies més, també finalistes, en el moment de l’entrega d’un diploma i d’un petit obsequi. Enhorabona, Beea!