Sortida de Primavera

Xiquets i xiquetes de P3 hem fet una sortida pels camps del voltant de l’escola per descobrir senyals de primavera. L’herba, les flors, els caragols, les palometes, el cant de moixonets, l’olor de tarongina, la temperatura agradable, …. tot, tot ens indica que la primavera és aquí! També hem pogut vore alguns animalets de granja: gallines, cabretes, un porquet, … i també gossets. De camí de tornada hem agafat unes quantes flors silvestres i hem fet uns murals entre tots. Ara els tenim exposats al passadís i tenim una mica de primavera dins de l’escola!