Setmana del Patrimoni 2018

Com venim fent des de ja fa uns anys, la setmana que celebrem Sant Jordi la dediquem també a conèixer el diferent patrimoni cultural d’Alcanar. D’esta manera, cada nivell educatiu treballa un aspecte cultural del nostre poble: jocs tradicionals, edificis culturals, instal·lacions esportives, cases senyorials, … treball que es prepara prèviament i també després de realitzar l’activitat.

Enguany hem aprofitat també per a realitzar un treball cooperatiu utilitzant eines digitals. Si feu clic en el quadrat superior de la dreta del mapa podreu vore plasmades les activitats que hem fet tots els alumnes de l’escola durant aquesta setmana.