Reunions amb mares i pares de l’escola

Al llarg d’aquest mes de setembre s’han anat realitzant reunions de mares i pares amb el tutor o tutora de l’alumnat de l’escola. Aquestes reunions esdevenen molt importants per tal que tutors i pares es puguen conèixer, i és el moment per a rebre la informació més rellevant del nou curs escolar: horaris de l’alumne, professorat, sortides previstes, normativa, … També és el moment per preguntar i esclarir qualsevol dubte que puga sorgir.

Des de l’escola volem agrair la implicació de les famílies, ja que la col·laboració entre uns i altres és clau per a l’èxit educatiu dels nostres xiquets i xiquetes. Recordeu que mitjançant les reunions individuals amb el tutor o tutora al llarg del curs, aquesta col·laboració té la continuïtat que necessita, i us animem a realitzar-les cada cop que en tingueu necessitat.