Nadal a l’escola

Ha finalitzat el primer trimestre del curs i d’aquí a pocs dies se’ns acaba també l’any 2017. A l’escola ens hem acomiadat com sempre fent activitats nadalenques: hem fet un Betlem Vivent, ens han visitat els Patges Reials, hem celebrat un festival amb cantada de nadales i interpretacions amb flauta, i els més petits han fet cagar el tió. Tot de tradicions de Nadal que al col·le es tradueixen en un matí intens i emocionant per grans i menuts. Us ensenyem tot seguit fotos d’algunes d’aquestes activitats:

Betlem Vivent     Festival Musical     Patges Reials