Les polseres Candela

Els alumnes de 4t volem agrair a tots els companys i companyes, als mestres, als pares i mares, a les iaies i iaios, tiets i tietes, cosins i cosines, … i a tots els membres de la comunitat educativa la seua col·laboració en el nostre projecte solidari de polseres “Candela”. Les polseres Candela són unes polseres de colors que elaboren els infants ingressats a la planta d’oncohematologia de l’Hospital Sant Joan de Déu, les seues famílies i els seus amics.

Hem aconseguit recollir 1560€ per tal de contribuir també nosaltres en la investigació del càncer infantil de “Sant Joan de Déu”. Este projecte ha sigut per a nosaltres una experiència inoblidable, hem après conceptes com solidaritat, empatia, voluntariat, …  i al mateix temps hem treballat aspectes de màrqueting, organització de la venda, muntatge de la paradeta, etc.

I pensar què… tot va començar amb un taller de polseres que els professors ens van proposar com una activitat més a la Setmana Cultural. Nosaltres vam fer de voluntaris i vam aprendre a fer les nostres pròpies polseres. Ens va agradar tant que vam voler fer extensiva esta experiència a tota l’escola i al poble, i ha resultat ser tot un èxit!

Moltes gràcies a tots !!