Jocs Florals 2017

Com cada any per Sant Jordi l’escola celebra els Jocs Florals, i tots els xiquets i xiquetes hi participen produint diferents gèneres textuals. Les descripcions es treballen a primer, els cartells a segon, els contes a tercer, els anuncis a quart , les notícies a cinquè i la poesia a sisè. A educació infantil també es treballa el conte, però d’una manera especial. Són contes col·laboratius on els alumnes de P3 són els decoradors, els de P4 els il·lustradors i els de P5 en són els autors.

D’entre tots aquests treballs tan ben fets, hi han destacat uns quants per la seua qualitat. Podeu vore tot seguit els finalistes i guanyadors d’aquesta edició dels Jocs Florals.

Si voleu reviure amb nosaltres aquesta magnífica tarda literària, aquí en teniu més.

I si voleu escoltar els contes d’educació infantil, alumnes de P5 els lligen per a tots vosaltres