Final de curs a l’escola!

Els últims dies de curs a l’escola van ser un no parar d’activitats especials: la festa de l’aigua, esmorzars de germanor, concert del grup Sukre….  I els que farem el gran salt a primària vam trobar temps fins i tot per a visitar les aules on anirem l’any que ve.

Però els qui han viscut estos dies d’una manera molt més especial han sigut els xiquets i xiquetes de 6t, amb un acte de comiat que va emocionar alumnes, famílies, mestres i tothom que hi era present. Ens dediquen un vídeo per dir-nos adéu, i nosaltres els volem desitjar a tots ells bona sort en la nova etapa que comencen.

Bon estiu a tots!