DIA DE LA PAU 2018

Com cada 30 de gener, tota l’escola ens hem trobat per a celebrar el Dia Escolar de la No Violència i la Pau. Este curs hem pensat que és molt important prendre consciència que la diversitat ens ajuda a créixer i ens enriqueix. Per aquest motiu hem preparat una exposició on es reflecteixen les diferents cultures de procedència de l’alumnat de l’escola. Més de 17 nacionalitats venim a l’escola cada dia, junts aprenem i ens anem fent grans. Podem parlar llengües diferents. Seria meravellós saber-les totes. Tenim costums diferents i seria fantàstic conèixer-los tots.

El lema d’aquest curs és: “PENSEM COM PENSEM I SIGUEM D’ON SIGUEM PODEM VIURE JUNTS I EN PAU”

La diversitat ens educa en el respecte, la tolerància, en la PAU i l’AMOR. El llenguatge de l’amor i l’afectivitat és universal. Per això ens hem enviat tots i totes un petó, hem fet una abraçada al  company del costat i per últim, com la música també ens uneix, ens hem posat en rogle ocupant tota la pista i hem cantat la cançó IMAGINE de John Lenon.

1. Silvia

Felicidades al equipo educativo de nuestra escuela y gracias por la labor que realizais. Dotar de valores a las personas es darle la mejor herramienta para la vida.