Comiat de l’alumnat de 6t.

El passat 20 de juny l’alumnat de 6t., els grans de l’escola!, celebraven l’acte de comiat amb motiu de la finalització del seu pas per l’educació infantil i primària a l’Escola Joan Baptista Serra.

9 anys donen per a molt i cadascun d’ells s’endú un gran bagatge de vivències i aprenentatges que, amb més o menys consciència, han començat a forjar la seua vida i el seu camí.

Representants de l’AMPA, de l’Ajuntament i de l’Escola  van fer els seus parlaments i l’acte va tenir una càrrega molt emotiva per a tot l’alumnat, mestres i famílies que hi eren presents. A més, també ha estat el darrer discurs de Josep Queralt com a president de l’AMPA, ja que el més menut dels seus fills també acaba enguany l’escola.

Isabel Vilar, tutora d’un grup de 6t, també va viure l’acte d’una forma especial. És el seu darrer curs com a mestra, ja que es jubila.

I de l’emoció… a la gresca! Enguany, per a acomiadar-se d’una manera especial, es va organitzar per primera vegada un gran sopar de germanor i una acampada al pati de l’escola.

Us deixem aquest enllaç perquè en pugueu vore alguna foto.