Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu (Curs 2021-2022)

Benvolgudes famílies, us informem que s’han convocat els ajuts per a alumnes amb Necessitat Específica de Suport Educatiu.

El termini per a presentar sol·licituds expira el proper 30 de setembre de 2021: per poder complir amb tots els terminis cal que ens feu arribar l’imprès complimentat i la documentació adjunta requerida abans del 24 de setembre de 2021. (Nosaltres la farem arribar a l’EAP per tal que faci l’informe tècnic)

A continuació teniu algunes informacions relatives a aquests ajuts que poden ser vostre interès:

• La informació publicada a la Departament d’Educació: podeu accedir-hi clicant AQUÍ.
  • Per tramitar la sol·licitud cal entrar al següent enllaç: cliqueu AQUÍ.

• El procediment a seguir és el següent:

1. Entrar a la plana web i accedir al servei online.
2. Accedir com a usuari a la seu electrònica amb el número de DNI i la contrasenya. Si és el primer curs que es demana cal donar-se d’alta a la seu electrònica (Cal apuntar bé la contrasenya, ja que es farà servir en més convocatòries).
3. Omplir totes les dades de la beca.
4. Imprimir-la.
5. Signar-la.
6. Dur la beca impresa al professional que fa la reeducació per què la signi.
7. Adjuntar-hi la documentació:
• Fotocòpia del DNI o NIE de tots els membres de la unitat familiar
• Fotocòpia llibreta bancària on el nen és el titular
• Fotocòpia del certificat de disminució o bé fotocòpia de l’informe mèdic de TDAH
• Fotocòpia certificat família nombrosa si és el cas
• Pressupost i pla de treball del professional
8. Dur-la al centre educatiu per signar-la i l’EAP la recollirà al centre educatiu (arran de la situació de pandèmia actual).