L’escola

Som una escola pública, catalana i aconfessional arrelada a la ciutat de Tàrrega des de fa més de 80 anys i implicada amb el nostre entorn.

L’any 1931 els ajuntaments republicans engeguen una campanya sistemàtica de promoció, millora i augment de l’ensenyament a les ciutats. Fruit d’aquest moment històric i gràcies a la sensibilitat i col·laboració de les diferents entitats de la ciutat es pogueren recaptar els diners necessaris per construir l’escola.

Des d’aleshores l’escola ha anat acomplint la missió per la qual va ser creada: ajudar a formar les diverses generacions de targarines i de targarins que ha acollit.

En l’actualitat continuem treballant amb aquesta missió: contribuïm a formar ciutadans lliures i crítics, ajudem a reduir desigualtats i caminar ver l’equitat, pretenem ser motor de transformació social al nostre entorn proper.

Benvinguts a la nostra escola, benvinguts al Jacint Verdaguer!

On som?
Instal·lacions